The kid aint right.

Leo: and on a side note i hate lauryn hill

me: she hates you too

Leo: well good shes a rasicist bitch

u every get those pie charts done…i told my boss i would have them today!

me: what?

no

i have to do my own shit

Leo: wtf!!!!!!!!!!!

dude

me: you can resize them douche

Leo: wtf man

me: you are making more work for yourself

shut up

Leo: im gunna get fired

me: stop being a bitch

Leo: haha

ur to easy

me: you know you can resize them right

ur too gay

to live

Leo: to like live or die or like a live show?

me: both

Leo: one day u should just bring some fire crackers with u to work and throw one out of ur cube from time to time..u know to keep people on there toes

me: or be like you and have a fog horn

people would be like…. where is that coming from?

Leo: that was pretty funny

me: that shit hurts

Leo: ima fucking genius whos scared of the ladies

lets go on the cougar cruise and get some hot older bitches

me: im down

seriously like you said, we got nothign to lose

what are they gona do laught at us, call us gay…. say no..

who cares, i’m over it

Leo: yeah

Leo: but its like going on stage live all of sudden its right in front of me and im running around (mind u nothings happend yet) like o my god what am i gunna do…i know get it to go so i have absolutely no shot, genius!

me: you get ahead of yourself

wanker

Leo: maybe i should just pull out my penis

?

no

to much

me: helicopter usually works

Leo: lol

i do get ahead of my self..its like i talk to a bitch for a minute and i already wanna fuck

no wonder girls always tell me i look lio just wants to fuckke the guy wh

u ever get that feeling that u’ve blacked out sometime and fucked girls

and the next time u see them u dont remeber them and they r like fuck u

i think thaats me

stickin my dick in girls ears

Leo: yea now ur gunna have to settle for hicks and adopt a baby from haiti

me: i do.

Leo: hey jon

…..

me: yes?

Leo: hey jon

….

me: hey

Leo: guess what

Leo: hey penis wrinkle

yea im taalkin to u u buttfaced queef smellin mutha fucker

what u gonna do bitch

yea thats what i thought goat dick sucking taint

hey penis ears im gunna kick ur ass!

and then buy u a dog and let u get close to it and then kill it

awww is the wittle baby scared of the man whos gunna buy him a hamster let him get close to it then rape it

u prolly wanna decorate ur room with tinler bell shit u harry potter lovin fag

its no fun u knnow when u dont react or say anything

but i know ur kinda getting pissed so its still kinda funny

bitch

i WILL start texting u!

me: you are so gay!

i’m going to kill both of your dogs, just to send a message!

Leo: send a message to who..u’d b doin me a favor

me: thats fucked up

charlie bear

sabreh

saabreh

Leo: sabre

and no u wouldnt kill them u dont have it in u

i was a pretty nice rant i went on though im good

why dont u find a job up here?

i need a roomate

me: dude

move down here

so much better

Leo: find me a job

and im there

me: i would like to my friend

working on my pops still

when i have time

me: you should come down here this weekend

Leo: u should come up here

party at my casa now that momma bear has moved out

well….

me: im comin up there next weekend

Leo: fo what?

me: fa fun

Leo: do it ths weekend insteads

me: nah

tired

no drivey

my car is fuckey

i need to get it fixed this weekend

Leo: get it fixed this week

this week

come up weekend

me: next weekend

irack

i say irack sir

Leo: wht possesion means the most to u/

me: my car/drumset/surfboards

Leo: aight besides those franken dick

me: my penis

Leo: and u suck at surfing im the shit ill teach u one day

me: false

one day you might learn

and understand

Leo: ur penis is an epic fail…try again

me: my penis is a monument

VERY IMPORTANT

impotent

Leo: to all the tiny penises out there

me: my dick is far from tiny, but i’ll let you think what you want

since you like to think about my dick

Leo: fail

just like in life

me: i do fail

alot

failure

Leo: ur like fucking eyore sometimes

me: you’re like fucking kermit the frog sometimes

Leo: that’s cool

me: not really

hes annoying and kinda gay

Leo: u get real mad sometimes

me: hahahah

Leo: its cool though

me: you just think i get mad

and i think that is funny

Leo: mad or annoyed one of the two

me: most the time you really can’t phase me anymore

i know you well by know

Leo: annoyed about how awesome i am

me: you do like to push buttons,, but i brush it off

Leo: oh know if i want to i can push some real buttons

but i like u so i don’t

i don’t like buttons after reading it

such a dirty word

dude u gonna get me a Christmas present for all that u have done to my people

me: are you jewden?

Leo: hahaha….poop hole…lol

me: juden?

Leo: yeah our family is half dummy

me: i kILL YOU ALLLLLLL!!!!!!!!

Leo: thats why i can make the jew jokes

me: jewboy

das juden

Leo: whos the hottest girl we both know?

me: ummm…..

not sure

Leo: unacceptable answer

think focker

mcfly

me: ummmm……..

theres tons of hot chicks

me: im sorry im no fun today

i got slammed with a to-do list today

slamm donged

and i’m going to a hardcore show by myself tonight

thats how gay i am

Leo: liar

me: yeah

you are pushing it mister

next time i see you, i’m gonna get you blacked out drunk and somehow get you to slam your dick and balls in a car door

then lock the doors and start driving

Leo: what could i post on ur wall that would piss u off

me: you could piss me off in a lot of ways

i tell you everything

you could pretty much divulge all my personal info, and i would hate you

and probably hurt you somehow

Leo: yeah i would never

fuckin computer

i would never betray our trust

me: good

second that

Leo: can i tell people u wanna have sex with nazi babies?

me: that would be false

i kill them

Leo: and then fuckem!….ewwwww dude ur sick!!!

me: FACE PALM!

Leo: what is a

‘face palm

‘?

me: grab someone or something by the face

FACE PALM!

Leo: not a good explination

me: its simple

Leo: ur simple bitch

me: im very complex actually

and sensitive

Leo: yeah like a bitch, bitch!

bitch!

me: Bitches

Leo: dude u cross the line way to often bro

me: you suck nathans weiners

Leo: i do like hot dogs nice try

u like to lick dog penis and then stick fire ants in butt while a horse poops on u and give a hand job to a sheep!

uze ones nastys fuckin bitch duder!

me: that is crazy shit you just said there

Leo: yea im good at that

me: yes you are

me: whatever

pirate code bitch

Leo: u cant break the bro code

me: pirate code mf

Leo: what was that skit on saturday nite live

a nite at the ashbury

me: roxbury

me: bro dix

pirate code bitch!

Leo: hahaha…im gunna do the close talker

me: she wont like that

Leo: get like right in her face everytimre i talk….like im gunna kiss her but not…lmao

u wanna make a bet i cant kiss h?e

r?

i can kiss her?

me: sure

Leo: how much son?

me: this is all based on the grounds that i even bring you around her

your close talked thing made me laught though

Leo: ohfuck thAT

dont b a punk

all in good fun

dont b a bitch son

me: dont be a weirdo and you might get to hang out with some hot chicks

Leo: i swear i talk like dr seuss sometimes!

thats my apeal son

u wish u had this swag b!

me: false

i am metrosexual/gay

i have my own swahger

Leo: so u r g!a

me: glamorous bithc

well manicured butt

Leo: u prolly put on make up when u get home from work and bedazzle stuff

me: i bedazzle my ballfro

braids and such

Leo: sound bout right

me: realllllllly long ball fro

animals live in there

a few birds and squirrels

Leo: yup

maybe a homeless guy or two

me: i can’t work anymore

i hate being alive

LIFE=EFIL

LIVE=EVIL

Leo: efil?

me: balls=you sucking em

im still laughing inside about the idea of you getting your dick somehow caught in the car door and me driving awway!!!!

ahahahahsdhfashdfha

im crying right now!

Leo: wtf….lmao

brb

Leo: im laughing at meeting this girl and gettting right in her face until she backs into a wall or falls down!…lol

me: haha, yeah she will be liike…. who is that guy?

what is his deal

i’ll just tell her youre retarded and i watch you on the weekends

Leo: lol

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s